dinsdag 25 augustus 2009

AWARD


yes!!!!
Ik ben superblij!
Ik kreeg van scrapaloes mijn eerste twee awards!!
dankjewel!!!
Ik heb begrepen dat ik bij de kreativ blogger zeven
verschillende interessante bezigheden mag vernoemen,
die je blogvolgers ook interessant vinden...

tuinieren
jullie blogs bezoeken
dieren
mijn kinderen
kleinzoon
fitnessen
mediteren
....de ware liefde vinden......

ik mag dez awards doorgeven aan zeven mensen,
ik zou ze willen aan al mijn
volgers geven uit sympathie.

caro
riet
evelien
rosesmarijke
hanny(kaartengallerij)
jolara
bea van Ette

11 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd ! Super leuk dat je de awards hebt gekregen en verdient hoor !
    En heel erg bedankt dat ik ze van je krijg !
    Veel liefs JOyce

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd met je awards schat,je heb het echt oprecht verdiend.
    Dank je wel dat je ze aan mij ook geef,vind het een hele eer.
    Ik heb een longontsteking ik hoot dat ik het haal met me prednison en doxycyline,slaat het niet aan,dan moet ik weer naar het ziekenhuis.
    En daar heb ik juist zo hekel aan,je lig er zo weer 3 weken.

    Dikke knuffel Riet.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhh, dank je wel. Ik voel me zeer vereerd!
    En jij natuurlijk gefeliciteerd met deze awards!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat lief van je!!
    Hartelijk dank hoor!
    liefs van marijke en natuurlijk ook gefeliciteerd met je awards!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Tine,

    Jij ook gefeliciteerd met je awards hoor meid,het is echt een kroontje op je werk vind ik.

    Ook ik heb bij jou op het knopje volgen gedrukt,zo kunnen we elkaar een beetje in de gaten houden hé.

    Groetjes Eef

    BeantwoordenVerwijderen
  6. het is jullie allemaal van harte gegeven!!!!

    Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ja Eef,
    vind ik superleuk!!!!

    groetjes

    tine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi, dankjewel voor de leuke award:-)
    Mooie inspiratie op je blog!

    Groetjes,
    Evelien:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. aub evelien,

    van harte gegeven!!

    groetjes

    Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. HARTELIJK GEFELICITEERD MET JE AWARDS EN BEDANKT DAT IK ZE MAG IN ONTVANGST NEMEN VAN JE, IK BEN ER HEEL BLIJ MEE
    LIEFS CARO

    BeantwoordenVerwijderen