woensdag 5 augustus 2009

mijn huisdieren


Vorig jaar in september zijn we samen gaan wonen
ik, alleen,
en dochter , schoonzoon met hun kindje
in een kangoeroewoning,
waar huur en kosten worden gedeeld,
maar we hebben elk onze eigen privé ruimtes.

Ik had enkele huisdieren die ik je nu even show.
Mijn hond shanna
kon ik niet meenemen, wordt hier in België
niet toegelaten in huurwoningen.
Tevens is ze nu bijna 11 jaar oud en kan
ze heel moeilijk de trappen op door een heupdysplasie.
Ik heb ze kunnen bij een vriend onderbrengen die ook
een golden retriever heeft.
Samen zijn het twee hele goede hondsvrienden.
Dagelijks kom ik om Shanna en maak dan een
wandeling met haar en geef haar dagelijks
een snoepje en een dikke knuffel!

2 opmerkingen:

  1. Wat fijn dat iemand anders nu voor haar wil zorgen...echt geweldig hoor!
    Wat ziet ze er lief uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja ik vind het ook super!
    Ik heb hierbij echt geluk gehad.
    Ja mijn shanna is een superlieve hond, zou geen vlieg kwaad doen, is zo trouw.
    En toch hou ik er steeds rekening bij dat ik er ooit afscheid moet van nemen!
    groetjes
    tine

    BeantwoordenVerwijderen