maandag 19 oktober 2009

Award

ik ben heel fier .
Opnieuw fier .
Ik heb van Joyce en Loes
een award ontvangen!

Ik moet volgens de opdracht,
de geefsters bedanken
De tweede opdracht ,
ik moet 10 eerlijke dingen over mezelf vertellen!
ok hier gaan we

ik kan niet stilzitten.
ik twijfel steeds over mijn kaarten!
kaarten maken is een passie.
Genieten van de kaarten van anderen, is nog een groter passie
Ik ben single en mis een partner in mijn leven.
Mijn vrienden zijn héél belangrijk in mijn leven....
Ik doe graag mijn werk als verpleegkundige.
euh euh..............
Ik zie mijn kinderen héél graag.
Mijn kleinzoon maakt mijn leven draaglijker
Ik werk intens om mijn depressie tegen te werken.

Voilà, oef.........

Het leuke bij dit gedeelte is de derde opdracht,
het doorsturen van de award
aan negen bloggers :


sas vdberk
caro
marianne
Evelien
Riet
lisa brown
angelique
charlotte van parijs
paula
en tanja


5 opmerkingen:

  1. Wat leuk om iets meer over je tewen te komen Tine en twijfelen over je kaarten is toch echt niet nodig, zou ik zo zeggen, want die zijn hartstikke mooi hoor!!!

    Groetjes Josee

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dankjewel Josee,
    is echt wel héél lief van je!

    Groetjes
    Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tine gefeliciteerd met je award en bedankt dat je hem aan mij doorgeeft. Nu heb ik hem al gehad dus zet ik jou naam erbij.
    Leuk om die 10 dingen over jouw te lezen nu weet ik ook dat je een kleinzoon hebt en dat is toch geweldig.
    Fijne zondag liefs Paula.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Tine, bedankt voor de lieve woorden op mijn blog. Ik ben er zeker weer bij volgend jaar in Den Bosch en we zullen elkaar daar treffen.
    Tine je moet niet twijfelen over je kaarten, als jij ze mooi vindt dan is het toch goed, en wat een ander zegt daar moet je je eigenlijk niks van aantrekken. Het gaat ook om het plezier wat je hebt in kaarten maken.
    Leuk om al die 10 dingen over je te lezen en wat ben je openhartig zeg! Fijn dat je zoveel plezier hebt in je kleinzoon en voordat je het weet is er ook weer een partner in je leven. Zoiets komt toch onverwachts.

    Liefs Thea

    BeantwoordenVerwijderen