donderdag 15 oktober 2009

Huwelijkskaart


hallo dames,
vinden jullie ook dat de tijd voorbij vliegt........
Mijn blogvolgers is ondertussen opgelopen tot 26, vind ik heerlijk!!


hi ladies,
Do you also have the feeling, time flies...........
I have aready 26 followers,
i love it


voor mijn dochter heb ik een
huwelijkskaart gemaakt
die uitgenodigd was op het avondfeest.
Ik heb hiervoor hun foto gebruikt
die op de uitnodiging
stond.

Wegens tijdgebrek,
zoals altijd,
geef ik geen details.

Ik sta steeds open voor
vragen....


This is a card i make
for my doughter
who was invited
to their weddingparty.
I used
the photo of their
invitation.

9 opmerkingen:

  1. mooie kaart ! Ik heb iets voor je op mijn blog.
    GR Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende vintage kaart Tine! Ik heb iets voor je op mijn blog staan...

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. eenhel mooie kaart, leuk idee om te foto van de trouwers te gebruiken

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dankjewel dames voor de complimentjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart Nimama en leuk dat je hun foto hebt gebruikt.
    liefs Paula.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Nimama,

    Wat een mooie kaart heb je gemaakt zeg,toppie hoor!!

    Liefs Eef

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bedankt Tine! ;) Prachte vintage huwelijkskaart heb je gemaakt! :D
    Knuffels,
    Karen.

    BeantwoordenVerwijderen