woensdag 16 december 2009

kerstkaart


Vandaag moest mijn kaart binnen voor de wedstrijd van Ann's Paper Art.
Ik borduur niet zo-veel!
toch vind ik de patroontjes van haar heel mooi.
Voor het scrappapier heb ik gebruik van de lijn graphics 45 kerst.

Door het ovcerlijden van mijn hond ben ik echt wel uit mijn doen.
En natuurlijk
heeft ook de inspiratie eronder te lijden.

Het komt allemaal wel in orde,
één ding voor mij hoeft 2010 geen herhaling te zijn van dit jaar.

Bedankt om langs te komen.

14 opmerkingen:

  1. Een mooie kaart!!!!
    Succes met de wedstrijd!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. stunning vintage card, just perfect...have a wonderful Christmas and thank you for taking the time to follow my blog
    Mina xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Tine,
    Ik kan goed geloven dat het moeilijk is dat je je hondje niet meer hebt. Ook voor mij hoeft 2010 niet zo te zijn als dit jaar. We hebben veel getobt met mijn moeder, en ze is gisterenavond overleden.
    liefs, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Tine,
    Bedankt voor je lieve berichtje!!!
    liefs, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kerstkaart! ;) Ja, Annspaperart haar patronen zijn prachtig!
    Mijn deelneming, Tine.
    Knuffels,
    Karen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi
    ben meteen even bij jou komen snuffelen. heel erg mooi deze vintage kaart. en ik las je berichtje over je hond. off heftig hoor. je zult hem wel vreselijk missen
    sterkte
    gr hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Tine
    Leuk dat je op mijn blog was en volger bent geworden.
    Jij maakt ook hele mooie kaarten deze vintage kaart is erg mooi en als je geen borduurster bent is het heel mooi gedaan ik hoop dat je in de prijzen bent gevallen
    Wat triest van je hond ik heb zelf ook zo'n oudje lopen
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. OHHHHH.....
    Ik zit hier te huilen om jouw lieve, lieve en mooie hondeke!
    Wat een verdrietige tijd.....
    Ik wens je echt heel erg veel sterkte....
    Dank je wel voor je lieve reactie op mijn blogje!
    Ik wou, dat ik iets kon doen voor je, want ik weet hoe je je trouwe doggie mist!
    Ik wens je (ondanks alles0 toch een goed 2010 toe!
    En ik vind je blog heel erg leuk! Ik ga jou dus ook volgen!
    Groetjes van een dierenvriend en scrapfanaat,
    jen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha Tine, dank je wel voor je lieve berichtje op mijn kaart. Deze papierlijn heb ik bij Marlous van Doe@Ding gekocht.

    Heel veel liefs van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi.. ik kwam toevallig via via bij jou terecht en was helemaal onder de indruk van het verhaal van je hond :-( ik wil je veel sterkte en kracht toewensen in dit nieuwe jaar!!

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen