donderdag 10 december 2009

Slecht nieuws



Ik ben vandaag voor de tweede maal naar de dierenarts
geweest met mijn trouwe vriend Shanna.
Een echo heeft uitgewezen dat ze terminale kanker heeft.
We zijn naar huis gestuurd met antibiotica en cortisone!
Tijd om afscheid te nemen.
Aangezien ik single ben, doet mij dit nog zoveel verdriet.
We hebben samen zoveel meegemaakt.
Dagelijks gingen we op stap door weer en wind.
Ze is 11jaar , een mooie meeftijd,
maar toch te vroeg............

Wanneer zal ik er klaar voor zijn om haar te laten inslapen........

6 opmerkingen:

  1. Heel veel sterkte met deze moeilijke beslissing maar als hij veel pijn heeft is het ook verschrikkelijk maar kan me voorstellen dat je het er moeilijk mee hebt.

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vreselijk Tine en wat een moeilijke beslissing!!
    Ik heb zelf ook eens voor zo'n beslissing gestaan, maar dan met mijn kat, dus ik weet waar ik over praat.
    Je wilt hem zolang mogenlijk bij je houden, maar wilt natuurlijk ook niet dat hij pijn heeft.
    Ik wens je heel veel sterkte en hoop dat je op het goede moment een beslissing neemt!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat afschuwelijk Tine! Ik leef erg met je mee, want ik weet hoe verschrikkelijk dit is! En toch denk ik dat je merkt wanneer het echt niet meer gaat met Shanna! Heel veel sterkte!!

    Liefs, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Tine,

    Ooh wat erg meid,ik weet wat het is om afscheid te moeten nemen van je trouwe maatje,dat doet heel veel zeer.
    Ik wens je er heel veel sterkte mee en hou je haaks hoor!!

    Liefs Eef

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Och deze post kom ik nu tegen,had eerder al gereageerd maar bij het zien van de foto`s krijg ik een brok in mijn keel en me ogen prikken,wat vreselijk en wat een schatje zeg,ik snap dat dit heel veel pijn doet,je trouwe maatje,sterkte,groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wens je heel veel sterkte de komnde tijd met het verlies van je hond.
    Veel liefs,Willy

    BeantwoordenVerwijderen