zondag 28 maart 2010

een nieuw leven in mijn leven

Hallo,
Samen met 'een vriend' komt eer een nieuwe hond in mijn leven.
Ik leg het even uit.
Ik heb een kennis waar mijn hond verbleef terwijl ik ergens anders woonde.
Die man heeft ook nog en andere golden retriever die
ook al enkele jaren telt.
nadat Shanna enkele maanden van mij is heengegaan.
heeft die man besloten een nieuwe puppie te kopen die ik samen met hem mag helpen opvoeden.
Hij had een adres gevonden waar puippies gingen geboren worden.
Dus hebben we samen al een bezoekje gebracht.
We hebben dus samen een nieuwe teef aangekocht
Ze hebben een blog waar we de ontwikikeling kunne volgen van de puppies.
het zijn dus acht jongen, ze zijn zo lief en schattig
en vooral gezond!!!
Hier kunnen jullie meegenieten
http://goldenretrieverpups-gwyneth.blogspot.com/

Natuurlijk respekteren we de stilte voor de ganse hondenfamilie!

Je zult ook wel merken dat hier momenteel geen kaarten bijkomen.
Een tijdje geleden had ik al een berichtje achtergelaten dat ik mij niet zo goed voelde.
Gelukkig is de oorzaak hiervan aan het lich gekomen.
Ik heb namelijk een vorm van klierkoorts.
Het enige dat ik hierop kan zegggen,
het is echt balen.
Ik hoop alleen op een snelle beterschap, ben nu al twee weken ziek
en het kan tot twee maanden duren

Bedankt om langs te komen.
Mijn ontspanning bestaat momenteel in het bekijken en genieten van jullie prachtige creaties.

Tine

10 opmerkingen:

  1. Wauw wat een schatjes zijn het maar je gezondheid is niet zo best doe maar heel rustig aan en ik wens je veel beterschap

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Tine,

    Wat leuk voor je dat je je weer gestort hebt op een hondje,en wet een schatjes zijn het zeg,de foto's doen me denken aan toen wij een golden retriever kregen,die is nu inmiddels al weer 5 jaar.

    Wat betrefd je gezondheid wens ik je veel beterschap meid en doe maar rustig,denk aan je zelf hoor meid!

    Groetjes Eef

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Tine,
    Wat een lieverdjes zeg. Die 8 weken wachten zullen wel heeeeeeel lang worden hihi. Je kan vast niet wachten tot je zo'n schatje in je armen kan sluiten. Ik ben blij voor je hoor.
    En ik ben ook blij te horen dat je vervelende gevoel toch iets medisch is, zodat het in ieder geval over gaat.Dus ik hoop dat je snel weer beter bent, en dat je geniet van het kijken naar die lieve pups, en straks van het knuffelen met zo'n schatje!!
    liefs, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schatjes dat wordt weer genieten
    Hellaas is je gezondheid wat minder ik hoop dat je je snel weer beter zult voelen ik wens je dan ook heel veel beterschap toe
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. aan alle lieve dames
    dankjewel voor alle sympathieke reakties

    Groetjes
    tine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een snoepies!!!
    Hopenlijk gaat de tijd snel voorbij en ben je tegen de tijd dat hij komt weer opgeknapt, liefst natuurlijk nog eerder ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oo wat een poepies zeg..veel plezier met ze en sterkte met alles. Liefs Tiets

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben net weer eens op de site wezen kijken, en oooooo wat zijn ze schattig!!! Heerlijk als je met zo'n klein droppie mag kroelen. ( ben een klein beetje jaloers op je hihihi)
    liefs, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Thank you so much for adding a link to my blog Tine.
    its lovely to met you and i like your blog
    hugs June

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi, hoi, ik heb net de pupjes even bekeken!
    Wat een schatjes!
    Ik kan me voorstellen, dat je er helemaal verliefd op bent!
    Wat heerlijk, dat je weer een hondje in je leven krijgt! Wij kunnen hier ook niet meer zonder, hoor! Het hoort gewoon bij ons!
    Fijne zondag, lieve groetjes,
    Jen.

    BeantwoordenVerwijderen