woensdag 28 april 2010

twee kaarten

Voor Ann's Paper Art was ik helaas 'weeral' te laat voor het indienen van de wedstrijdkaart.
Het was de bedoeling er nog wat embossing bij te voegen, maar vind het achtrgrondpaier goed erbij passen en heb het dan zo maar gelaten.



Ik heb een kaartje gemaakt voor de zoon van een vriend die een operatie heeft gehad om het gebit te vervolmaken.
Hij heeft een week moeten leven op vloeibare drankjes en zo..
Dus ik dacht, ik stuur hem maar een opkikkertje.

Dames dankjewel voor het langskomen.

Tips zijn steeds welkom en uit kritiek kan je altijd leren.

Geniet van het mooie weer

9 opmerkingen:

  1. Mooie kaartjes weer Tine. En ik ben nog eens wezen kijken op de site bij de hondjes en wat zijn ze al lekker gegroeid!!! Ze zijn schattig!
    Ben je al wezen kijken, en heb je al lekker mogen knuffelen??
    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super mooie kaartjes

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat lief dat je hem een opkikker stuurt!
    En wat sneu, dat je net te laat was!
    Hoe is het met het pupje?
    Lieve groetjes, Jen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha Tine,

    Wat een mooie kaartjes heb je gemaakt meid!

    Groetjes Eef

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaarten heb je gemaakt
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jammer dat je te laat was Tine, want het is een prachtig kaartje!!!
    Volgende keer beter ;)

    BeantwoordenVerwijderen