dinsdag 29 juni 2010

even tussendoor

hallo lieve blogmaatjes,

Ik heb alweer een tijdje niets laten van mij horen.
Dit komt omdat ik nog steeds mij niet kiplekker voel.
het gaat hier niet om een dipje of zo,
neen ik heb een cm virus in mijn lichaam gehad
waar ik verschrikkelijk moe van was.
Ondertussen is dat virus uit mijn lichaam, maar ik blijf vage klachten vertonen,
waaronder vermoeidheid.
Dus ja, ze zijn gaan zoeken wat de oorzaak hier van kan zijn.
Ze hebben nog steeds niets concreets gevonden,
morgen een anderzoek onder narcose en maandag een mri.
Ik hoop dat er hieruit een diagnose kan gesteld .
En ik hoop dat die vermoeidheid en de vage klachten snel verdwijnen, want
het duurt nu al maanden en dit wordt echt héél vervelend.

Ik ben met een kaartje bezig dat ik binnekort wel op mijn blog zal plaatsen.

Gelukkig heb ik verschillende blogs die ik volg en vooral geniet van alle mooie creaties.

Ik wens jullie allemaal mooie zomerse dagen toe
en
geniet!
Bedankt om langs te komen.

Ps Jessie groeit en bloeit, binnenkort ook enkele foto's.

Liefs

7 opmerkingen:

  1. Oh wat vervelend allemaal nou ik hoop dat je snel weer wat opknapt en weer lekker kan freubelen

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vervelend hé. Ik hoop dat ze iets vinden en dat je geholpen kan worden. Zelf loop ik al jaren met die onverklaarde vage klachten en extreme vermoeidheid en ik kan je zeggen dat het geen pretje is. Veel sterkte hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He, wat vervelend allemaal!!
    Ik hoop dat ze snel ontdekken waar de vermoeidheid vandaan komt en, nog belangrijker natuurlijk, dat ze er iets aan kunnen doen!!!
    Heel veel sterkte en een snelle beterschap!!

    Groetjes Josee

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is inderdaad zeer vervelend , ikzelf heb +/- 2 jaar rond gelopen met vermoeidheid en na veel zoeken hebben ze het gevonden - Mijn schildklier - nu zijn ze bezig de juist dosering te zoeken van medicatie maar het gaat in iedergeval al stukken beter ..
    alvast veel moed en freubel maar lekker verder.
    groetjes Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Martine,

    Viel het een beetje mee vandaag, dat onderzoek? Ik hoop echt dat er snel wat uit komt , zodat je je weer lekker gaat voelen en er weer vol tegenaan kan! Geniet ondertussen maar lekker van Jessie hoor.
    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat vervelend allemaal!
    Hopelijk kom je snel te weten wat de oorzaak is.
    Zodat je snel beter kan worden.


    Groetjes en veel beterschap.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. He wat vervelend ik hoop toch dat ze gauw de oorzaak vinden en dat ze er wat aan kunnen doen wens je heel veel beterschap toe
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen