zaterdag 21 augustus 2010

pupiereunie

even een berichtje

Deze week heb ik helaas niet zoveel gefreubeld.
Vreemd, maar ik heb het ontzettend druk gehad met andere dingen.
het heeft allemaal geen naam, maar toch gaat de tijd razendsnel voorbij.
Deze voormiddag heb ik supersnel een envelopje gemaakt waar ik twee foto's had in gestopt van Jessie.
Helaas heb ik er geen foto van kunnenmaken om het hier te tonen.
Maar toch wil ik enkele foto's delen van de reunie van de puppie's waarvan jessie deel uitmaakt.
Hieronder zie je het baasje, heer met baard en hemd, samen met zijn hond Jessie.
het was een supergezellige samenkomst.
We hebben heel wat afgelachen met de stunten van de honden.
Bedankt om langs te komen
en ik wil jullie ook heel hartelijk bedanken voor de reaktie op mijn kaartjes.
Ik ben bezig met twee borduurtjes die weldra hier op men blog komen te staan.
Ik wens jullie allemaal nog een fijn weekend!
Geniet!!!!




5 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige foto,s van die honden zeg Tine.
    Wat zijn het mooie beesten ,daar zal je zeker van genieten.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat een leuke foto's en wat zijn ze groooooot geworden ;-)

    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt voor je lieve reactie!!
    Wat betreft een link...als je op de naam DAWN klikt bij de kaart, dan komt je vanzelf waar je zijn moet, en daar laat ze precies zien hoe het moet;-)

    Ja iedereen gaat anders met zijn hondjes om he, nou ja, als jij er maar lekker mee kan knuffelen en wandelen is het toch goed joh.

    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke foto's Tine,en ze zijn zo lief die Golden retrievers,wij hebben er zelf ook één.

    Liefs Eef

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bedankt voor je lieve reactie!! op me blog en ik leg ook wel eens kaartje aan de kant hoor als ik mmm net niet af vind, en krijg ook graag kritiek want daar leer je van haha...... je foto's zijn prachtig van de honden zelf heb ik yorkie van 11jaar maar der zit nog genoeg leven in al rent ze niet meer veel naast de fiets nu maar stukkie tip je tekste is moeilijk te lezen is zeer onduidelijk advies kies ander tekst doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiig tanja

    BeantwoordenVerwijderen