woensdag 13 oktober 2010

schuifkaart

halllloooooooo
Ik heb een zalig midweekje beleeft in 'de beekse bergen' met dochter en kleinzoon.
In de rustige momenten, die waren er bijna niet, heb ik een klein beetje plaatjes geknipt.
Ook heb ik 'De hobbyboerderij' in de buurt van de 'Efteling' een bezoekje gebracht en natuurlijk enkele spulletjes gekocht.

Zaterdag heb ik samen met mijn hobbymaatje Caroline een schuifkaart, waarvan ik de uitleg niet begreep, gefreubeld.
Het is een kerstkaart geworden met een tildaknipvel, die ik geweldig vind, heel speciaal.
Ook het papier is van Tilda.

Bedankt voor het langskomen,
jullie eerlijke kritieken en tips zijn altijd welkom!







6 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende kaart Tine,prachtig papier en details.
    Fijn dat jullie zo gezellige week gehad hebben.
    Dat heeft een mens wel eens nodig.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Martine,
    Niet alleen het Tildaknipvel is geweldig maar je hele kaart is het.
    Groetjes
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een supermooie kaart Tine!!
    Fijn dat het een gezellige week was.
    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat het een lekker gezellig weekje is geweest. Daar knap je weer eens van op hè.

    Je kaartje is super schattig. leuk modelletje ook, dat wil ik ook nog wel eens proberen( maar ja, ik wil nog zoveel proberen hihihi)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een prachtige kaart en het tilda papier is super mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart Ine!!!
    Fijn dat het zo'n geslaagd midweekje is geweest ;)

    BeantwoordenVerwijderen