vrijdag 7 januari 2011

bloempotcreaties







8 opmerkingen:

  1. Hello Martine,
    Het is al een tijdje geleden dat je iets hebt geplaatst, maar als ik je kaartjes zie dan verwondert mij dit niet. Wat heb jij prachtig werk geleverd! En je stanstoestel heb je in de perfectie gebruikt.
    Groetjes uit Oostende,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw, dat zijn prachtige bloempotten Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wowww,die zien er goed uit Tine!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wow wat een schitterende bloempotkaartjes heel erg mooi gedaan
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Martine,

    Wat een mooie creatie's heb je gemaakt meid!

    Liefs Eef

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Martine
    Dankje voor je berichtje,je vroeg of de muzieknoot ook van tilda was,nee dit is samen met de bloem een digi stempel van Diny
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wow!
    Your creations are amazing!
    hugs
    kim x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Tinneke ,
    ik heb de eer gehad om er enkele in het echt te mogen zien en ik vond ze heel mooi,
    en dat meen ik
    Grts Caro

    BeantwoordenVerwijderen