zondag 23 januari 2011

een collage

Hallo,
Eerst en vooral wil ik jullie bedanken voor al de lieve comments op mijn creaties.
Dat geeft mij zo'n goed gevoel!
Julle cybervrienden zijn echt een stuk van mijn leven........
Dankjewel!
Wat jullie hier zien, is een verjaardagsgeschenkje voor mijn dochter die 18januari 26 wer.
Ik heb eerst heel lange tijd inspiratie gezocht en dan uiteindelijk
in speedtempo iets in elkaar geknutseld
hier het resultaat,
maar
de laatste ontbreekt en komt later omdat ik gewoon geen tijd had om er een foto van te maken.

Dus wordt vervolgd.
Hartelijk dank voor jullie bezoekje










4 opmerkingen:

  1. Oh these are beautiful and such precious photographs too.
    have a lovely week
    hugs June

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauuuuw wat is dit schitterend en daar
    zal ze zeker heel blij mee zijn geweest

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wowww Tine,wat schitterend.
    Kop op hoor meis,hoop dat je weer gauw op knapt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow dat ziet er schitterend uit heel erg mooi gedaan
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen