maandag 21 maart 2011

techniekkaart

Vandaag is een speciale dag.

Vele mensen verlangen naar de lente.
Leven naar de lente
en nu is het na een lange koude winter
zover.
het zonnetje schijnt,
de knoppen komen aan de bomen
het kriebelt...

Wat je hier ziet is het resultaat van een techniekkaart die ik heb gemaakt voor de club 'De kaartenkast'.
De kaart heb ik gemaakt voor een collega die ons verlaat en die in zijn vrije tijd graag zeilt.
De foto's heb ik van internet gehaald.
Het papier komt uit de oude doos.

Ik vind het altijd leuk dat jullie even langskomen op mijn blog,
dankjewel hiervoor.














4 opmerkingen:

  1. Hello Tine,
    Wow, heel mooie "zeemans"-kaart. Top hoor! Leuke plaatjes voor een zeiler. Dan voelt hij zich niet zo alleen op zee (hi,hi).
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart Tine.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie kaart maatje daar heb je ook wel wat werk aan gehad hij is echt goed geslaagd zunne en speciaal vind ik mooie dames hihi
    liefs caro

    BeantwoordenVerwijderen