zaterdag 25 juni 2011

minder goed nieuws

hallo bloggers.
Sinds woensdag zijn we terug van een onze reis in Gumbet Turkije.
het is een prachtige streek,hoge temperaturen, prachtige haven en mooie winkeltjes
Helaas is de reis niet zo goed geëindigd als het begonnen was.
Maandag zijn we net vertrokken op een quadsafaritocht toen een dame in volle snelheid is ingereden op mijn vriend.
het gevolg was een gecompliceerde beenbreuk met een onmiddellijke operatie en twee dagen turkse kliniek.

De prognose is enkele maanden gips en dan nog een langdurige revalidatie.
Ik vrees dat kaarten maken geminimaliseerd zal worden .
Toch zal ik het niet kunnen laten,
mijn vingers kriebelen te veel....
Ik zoek wel een manier om bij mijn vriend en thuis een combinatie te vinden om te freubelen.

Ik heb in iedere geval al een kaart in mijn gedachten, eentje speciaal voor mijn vriend die
niettegenstaande zijn pijn , toch superlief is voor mij!

Ook zal ik proberen wat tijd vrij te maken om bij jullie een bezoekje te brengen en indien mogelijk ook een berichtje na te laten.

Groetjes
tine

2 opmerkingen:

  1. Hoi Tine wat een sneu verhaal op je blog.
    Van harte veel sterkte en beterschap toegewenst voor jullie allebei,
    liefs hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh Tine wat is dit erg en vervelend en ik
    wens jullie heel veel sterkte en veel beterschap voor je vriend

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen