zondag 18 september 2011

forever friends

dag blogvrienden,

hebben jullie een leuk weekend gehad?
Bij ons was het kermis, is altijd een trekpleister en nu was het gecombineerd met
een autoloze zondag.Ook het weer was ons gunstig gezind
helaas kon ik er niet van mee genieten, want ik moest werken.art

Een tijdje geleden had ik deze kaarten gemaakt.
Een kaart voor een blogvolger haar dochter die revalideert van een knie operatie.
het ander kaartje is voor een collega die naar een adere dienst muteert en aangezien het een echte voetbalfan is vond ik het toepasselijk om er voetballen op te plaatsen met gestempelde letters 'dankjewel'.


dankjewel voor jullie bezoekje aan mijn blog!

2 opmerkingen:

  1. Je hebt 2 leuke kaarten gemaakt,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn dit prachtige kaarten Tine.

    Liefs Riet.x

    BeantwoordenVerwijderen