donderdag 1 december 2011

kerstkaarten

Hallo lieve bloggers.
Vooreerst wil ik jullie hartelijk danken voor jullie bezoekje aan mijn blog en jullie lieve reakties!

We zijn 1 december, de laatste maand van het jaar 20111, het gaat ongelooflijk snel...

Binnenkort heb ik twee kerstmarkten waar ik de mogelijkheid heb om mijn kaarten te verkopen, is natuurlijk heerlijk want dan kan ik daar weer materiaal mee kopen en ik heb al weer iets op het oog die mijn hart heeft gestolen, ik vind de memorybox stansen super!

Hier volgen enkele kaarten die ik heb gemaakt met wat oudere materialen , maar mijn voorkeur gaat nog steeds uit naar de vintage...




Ik vind het leuk om jullie reactie te mogen lezen.

7 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaartjes! Hoop dat je veel verkoopt, kun je weer nieuwe hobbyspulletjes kopen.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Tine,
    Volgens mij ben jij al die MOOIE kaartjes zo kwijt.....vooral de 2 beertjes zijn PRACHTIG.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Tine ,i take the chance and visit your blog,thank you so much -my new peep!
    Your blog is a surprise for me ,awsome card creation -i like them and try to keep an eye of you.
    Hugs Gudrun

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaarten Tine.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tine, dank je wel voor het volgen van mijn blog en de leuke reactie op mijn laatste kaartjes. Vind de kaartjes die je gemaakt hebt erg leuk en je zult ze vast en zeker zo kwijt zijn!

    Groetjes Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw Tine, wat een bjoeties van kaartjes ! ben ook maar gelijk volger geworden, hier en op fb. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen