woensdag 11 april 2012

kaartje voor japan

Een verhaaltje....

Ik werk als verpleegkundige in een woon-zorgcetrum.

Op een dag hadden wij een nieuwe bewoner.
Zoals elke bewoner hebben ze wat tijd nodig om te integreren in hun nieuw leven...
Deze man begon dan ook te vertellen dat hij op een dag in Brugge centrum in contact kwam met een toerist uit Japan.
zij hadden alkaars adres uitgewisseld en regelmatig ontving hij dus post van japan, met een geschenkje er bij.

Toen kwam het idee om een kaartje te maken die hij samen met een typisch 'Brugs kantwerkje' zou opsturen.

Ik maakte een foto van hem en maakte er een kaart van.

Om privacy redenen, heb ik het gezicht van de bewoner onzichtbaar gemaakt..

Jullie zien hier het resultaat, hij was er in ieder geval heel blij en dankbaar voor.

En ik was blij ook iemand content te hebben kunnen maken...

Fijn dat je even langskomt en
bedankt voor de leuke reacties op mijn vorige kaarten

4 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee Tine!! Mooie kaart geworden hoor!

    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What a very thoughtful card. Sympathy cards are so hard to make, but you have made this look so special.

    thanks so much for visiting my blog, I am now also following :)

    hugs

    xxalisonxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super van je om de man zo te verrassen! Je kaart is prachtig!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart Tine.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen